Content Marketing is the only marketing left

Content Marketing is the only marketing left

17/05/2019
Scroll down icon
Content Marketing is the only marketing left

Το Content Marketing είναι ένας όρος που ακούγεται πολύ συχνά τελευταία, είτε από μεγάλες και καλά εδραιωμένες εταιρίες ή από startups.  Τι είναι όμως;

Με τον όρο Content Marketing εννοούμε τη δημιουργία και τη διάδοση ποιοτικού και δωρεάν περιεχομένου με στόχο τη μετατροπή των υποψήφιων πελατών σε πελάτες, και των πελατών που έχεις ήδη, σε επαναλαμβανόμενους πελάτες. Βέβαια το περιεχόμενο το οποίο διαδίδεται θα πρέπει είναι σχετικό με τα προϊόντα που πουλάς ή με τις υπηρεσίες που προσφέρεις.

Αυτό σημαίνει πως η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που ενδιαφέρει το αγοραστικό κοινό και ο σωστός διαμοιρασμός στα κανάλια προώθησης της επιχείρησης, έχει τη δύναμη να προσελκύσει υποψήφιους πελάτες. Ο σκοπός του περιεχομένου αυτού, είναι να βοηθήσει τον επισκέπτη  δίνοντας του χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, μετατρέποντάς τον σε πελάτη. Και πώς είναι δυνατόν να γνωρίζεις το πρόβλημα; Είναι απλό, γνωρίζοντας τις επιθυμίες και τις ανάγκες του αγοραστικού σου κοινού μπορείς να προβλέψεις τι ακριβώς χρειάζεται και εμείς θα σε βοηθήσουμε να του το προσφέρεις!

Να τονίσουμε εδώ, πως το περιεχόμενο αυτό δημιουργείται με στόχο το marketing, αλλά δεν είναι διαφήμιση! Φυσικά τα κείμενα διαμορφώνονται με τέτοιον τρόπο ώστε να προσελκύουν τους πιθανούς πελάτες, αλλά όχι με τη λογική της άμεσης πώλησης. Η λογική του content marketing αποσκοπεί σε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Τα κύρια οφέλη του content marketing είναι:

  • η απόκτηση νέων πελατών
  • η ενδυνάμωση των σχέσεων με τους υπάρχοντες πελάτες
  • δημιουργία εμπιστοσύνης έτσι ώστε όταν ο αγοραστής θα φτάσει στο σημείο που θα θέλει να αγοράσει το προϊόν που πουλάς, να σκεφτεί την επιχείρησή σου

Που πρέπει να δώσεις βάση:

Χρήσιμο περιεχόμενο

Δημιουργώντας χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο εκπαιδεύεις το κοινό σου και του λύνεις τυχόν απορίες που μπορεί να έχει. Έτσι έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στην αγορά και γίνεται και ένας “δωρεάν” διαφημιστής σου, καθώς διαμοιράζεται στα δικά του κανάλια επικοινωνίας τις χρήσιμες πληροφορίες που του προσφέρεις. Αντιθέτως, μια ψυχρή πωλησιακή αντιμετώπιση φέρνει συνήθως αντίθετα αποτελέσματα και απωθεί τον αγοραστή.

Μάθε το κοινό σου

Απευθύνεσαι σε συγκεκριμένους ανθρώπους και καλό είναι να γνωρίζεις κάποια πράγματα για αυτούς, όπως δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και ανάγκες. Έτσι θα προκύψει και όλο το περιεχόμενο που θα διαμοιραστείς μαζί τους.

Για παράδειγμα, μία κατηγορία κοινού για ένα digital agency, όπως η Entropia είναι οι επιχειρηματίες. Ποιος είναι ένας από τους κύριους στόχους ενός επιχειρηματία; Το να κάνει την επιχείρησή του γνωστή και να αποκτήσει καλές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες του.

Οπότε ένα  άρθρο με τίτλο “Δημιούργησε ένα site για την επιχείρησή σου που θα την κάνει να ξεχωρίσει” είναι κάτι που πιθανόν να τον ενδιαφέρει. Διαβάζοντας το περιεχόμενο, του δίνουμε χρήσιμες πληροφορίες και όταν έρθει η στιγμή να αποφασίσει να κατασκευάσει το site του, θα μας σκεφτεί ως μια επιλογή. Εάν εσύ το σκέφτεσαι τώρα στείλε εδώ! 🙂

Είδος περιεχομένου

Το content marketing προϋποθέτει την παροχή περιεχομένου που από μόνο του έχει αξία για τον παραλήπτη. Αν το βρει ενδιαφέρον, πολλές φορές θα το μοιραστεί και με άλλους. Η διαδικασία αυτή οδηγεί στη δημιουργία εμπιστοσύνης και στην αύξηση του κύρους και της αξιοπιστίας της εταιρίας σου.

Το περιεχόμενο μπορεί να είναι διαφόρων μορφών όπως videos, photos, blog posts, newsletters ή ακόμα και case studies, ebooks κτλ

Το internet αν μη τι άλλο είναι πηγή εύρεσης πληροφοριών. Όλοι ψάχνουν πληροφορίες και λύσεις σε πιθανά προβλήματα που τους απασχολούν. Εάν εσύ μπορείς να παρέχεις αυτή τη πληροφορία που θα λύσει κάποιο πρόβλημα, αυτομάτως αποκτά η επιχείρησή σου κύρος στα μάτια του επισκέπτη και τον μετατρέπει σε μελλοντικό αγοραστή.

 

Η στρατηγική Content Marketing είναι εξειδικευμένη για την κάθε επιχείρηση και δε μπορούμε να δώσουμε μαζικές λύσεις. Για αυτό αντιμετωπίζουμε τον κάθε συνεργάτη μας μεμονωμένα. Στείλε μας, έτσι ώστε να σε μάθουμε και να οργανώσουμε παρέα το δικό σου Content Marketing πλάνo.