10 σημάδια ότι η εταιρεία σου χρειάζεται επειγόντως τη βοήθεια digital agency!

10 σημάδια ότι η εταιρεία σου χρειάζεται επειγόντως τη βοήθεια digital agency!

29/02/2024
Scroll down icon
10 σημάδια ότι η εταιρεία σου χρειάζεται επειγόντως τη βοήθεια digital agency!

Ξέρεις ότι ο ψηφιακός κόσμος είναι ό,τι πιο σημαντικό για μια εταιρία σήμερα! Από τον τρόπο που εμφανίζεται το λογότυπό σου, η ιστοσελίδα ή το eshop σου, από τον τρόπο, τη συχνότητα και το ύφος που μιλάς στο κοινό σου στα social media, όλα παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο! Παρά τις προσπάθειες πολλών εταιρειών να διαχειριστούν τις ψηφιακές τους προσπάθειες εσωτερικά, υπάρχουν κάποια σαφή σήματα που δείχνουν ότι η βοήθεια από ένα digital agency μπορεί να είναι αναγκαία. Μήπως κι εσύ αναγνωρίζεις κάποιο/α από αυτά;

  1. Ανεπαρκής Παρουσία στα Social Media: Aς μην γελιόμαστε. Οι κοινωνικές πλατφόρμες αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ψηφιακής παρουσίας μιας επιχείρησης. Αν η εταιρεία σου δεν είναι ενεργή στα social media ή δε διαχειρίζεται σωστά τα προφίλ της, πρέπει να το ξανασκεφτείς. Είναι η βιτρίνα σου και η επικοινωνία σου με τον έξω κόσμο!
  2. Χαμηλά Ποσοστά Επισκεψιμότητας στον Ιστότοπο: Αν το site σου δε λαμβάνει την αναμενόμενη επισκεψιμότητα ή τα ποσοστά μετατροπών είναι χαμηλά, μια στρατηγική SEO ή μια αναβάθμιση του ιστοτόπου σου μπορεί να είναι αναγκαία.
  3. Έλλειψη Ολοκληρωμένου Ψηφιακού Σχεδίου: Η έλλειψη στρατηγικής στις digital ενέργειες και οι κινήσεις που δεν έχουν σαφές πλάνο μπορεί να οδηγήσουν σε προσπάθειες που πέφτουν στο κενό. Κοινώς, μην κάνεις τυχαίες κινήσεις. Ένα digital agency μπορεί να σε βοηθήσει με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που να ανταποκρίνεται στους στόχους της εταιρείας σου.
  4. Χαμηλές Πωλήσεις στο Eshop: Αν οι πωλήσεις σου μέσω του eshop είναι χαμηλές ή συνεχώς μειώνονται, μια αναθεώρηση της ιστοσελίδας και των στρατηγικών e-commerce μπορεί να βελτιώσει την απόδοσή σου.
  5. Αδυναμία Εύρεσης του Eshop στις Μηχανές Αναζήτησης: Αν το eshop σου δεν εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης για σχετικές αναζητήσεις του κλάδου σου, μια στρατηγική SEO για το e-commerce όπως επίσης και Google Ads μπορεί να βελτιώσoυν την παρουσία σου!
  6. Ανεπαρκής Παρουσία στο Mobile: Αν ο ιστότοπός σου δεν είναι προσαρμοσμένος για φορητές συσκευές και η εμπειρία χρήσης σε κινητά είναι ελλιπής, μια στρατηγική φιλική προς τα κινητά μπορεί να βελτιώσει την απόδοση και να αυξήσει την επισκεψιμότητα. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών σου είναι με ένα κινητό στο χέρι!
  7. Κακή Εμπειρία Χρήστη στον Ιστότοπο: Το site σου δεν παρέχει μια εύχρηστη και ευχάριστη εμπειρία στους χρήστες, με αποτέλεσμα να φεύγουν γρήγορα και να μειώνεται διαρκώς το ενδιαφέρον και η επισκεψιμότητα. Μήπως είναι καιρός για μια αναθεώρηση του σχεδιασμού και της λειτουργικότητάς του, ώστε να βελτιώσει την πιθανότητα μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες;
  8. Αδυναμία Αναγνώρισης του Κοινού στο Διαδίκτυο: Αν η εταιρεία σου δεν έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό brand awareness στο διαδίκτυο και δεν αναγνωρίζεται από το κοινό- στόχος, μια στρατηγική digital marketing μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες σου να σε βρουν και να σε αναγνωρίζουν!
  9. Χαμηλά Ποσοστά Αλληλεπίδρασης (Engagement): Αν οι διαδραστικές σου προσπάθειες στο διαδίκτυο να κερδίσεις σχόλια, κοινοποιήσεις, και ανταποκρίσεις… πέφτουν στο κενό, ο κατάλληλος σχεδιασμός content στα social media και η σωστή στρατηγική στόχευσης μπορεί να σε βοηθήσει να αυξηθεί το ενδιαφέρον του κοινού σου.
  10. Ανεπαρκής Χρήση του Email Marketing για Προώθηση: Αν η στρατηγική σου στο email marketing δεν έχει θετική επίδραση στις πωλήσεις, ή δεν δε στέλνεις καθόλου newsletters στους υποψήφιους πελάτες σου, ήρθε η ώρα να το κάνεις, με την καθοδήγηση και βοήθεια των ειδικών.

Αν αναγνώρισες οποιοδήποτε από αυτά τα σημάδια στην επιχείρησή σου, ήρθε η ώρα να απευθυνθείς στην ομάδα της entropia, για να αναπτύξουμε μαζί μια ισχυρή και αποτελεσματική digital παρουσία!