Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari, το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2018:
- το 57% των Ελλήνων δήλωσε ότι τα social media αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους
- το 27% αφιερώνει πάνω από 1 ώρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ημερησίως
- το 51% αφιερώνει έως μία ώρα
- το 63%, ηλικίας 18-24, αφιερώνει στα social media τουλάχιστον 1 ώρα ημερησίως
- 3 στους 4 δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τακτικά εφαρμογές επικοινωνίας (Viber, Messenger, Skype)
Σημεία Κλειδιά:
9 στους 10 χρήστες των social media προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με κάποιο brand.
Το 57% των Ελλήνων δηλώνει ότι τα social media αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Κάποιοι από αυτούς είναι εν δυνάμει πελάτες σου.
Twitter και LinkedIn εξακολουθούν να είναι νούμερο 1 στις προτιμήσεις των B2B εταιρειών.
3% των επιχειρήσεων κερδίζουν έναν νέο πελάτη από ένα video που δημοσιεύτηκε στα social media.
Πηγές: SEPE, Social Media Examiner